اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » پرینتر و دستگاه کپی » HP » دانلود درایور پرینتر HP P2014 برای ویندوز ۸.۱
دانلود درایور پرینتر HP P2014 برای ویندوز ۸.۱

دانلود درایور پرینتر HP P2014 برای ویندوز ۸.۱

دانلود درایور پرینتر HP P2014 برای ویندوز ۸.۱

دانلود درایور پرینتر HP P2014

پرینتر HP P2014 چاپ‌گر لیزری کارآمدی است که در بازار با نام ۲۰۱۴ شناخته می‌شود. این چاپ‌گر در واقع مدل ارتقا یافته‌ی اچ پی ۱۱۶۰ به شمار می‌رود. P2014 مناسب ادارات، دفاتر کاری و شرکت‌های متوسط طراحی شده و کیفیت و سرعت خوبی هم دارد.

از مشخصه‌های این دستگاه می‌توان به حافظه‌ی ۳۲ مگابایتی، دوره‌ی کاری ماهانه برابر با ۱۰۰۰۰ صفحه، تونر توانمند، پورت USB 2.0، Fast Ethernet و پورت Parallel اشاره کرد. چاپ اولین صفحه‌ی آن نیز کم‌تر از ۸.۵ ثانیه طول می‌کشد. چاپ‌گر P2014 حداکثر با سرعتی برابر با ۲۳ صفحه در دقیقه چاپ می‌کند.

amoozesh download-64-bit download-32-bit

اشتراک گذاری مطلب

درباره مدیریت سایت :

ميلاد هستم به موسیقی ، تکنولوژی ، مقالات علمی ، خودرو ، گرافيك و تحصیل عشق می ورزم. سعی می کنم از وقتم به بهترین شکل استفاده کنم و بی حرکت یک جا نمونم . از سال 1392 در زمینه تعمیرات و راه اندازی سیستم های اداری فعالیت میکنم.تارنماي درایورفا رو با توجه به درخواست بالای مشتریان در جهت دریافت برنامه های راه اندازی دستگاه های خریداری شده تاسیس کردم تا کمک کوچیکی به آنها و کسانی که در این عرصه فعالیت میکنن،کرده باشيم. امیدوارم از مطالبی که توسط بنده منتشر می شه،لذت ببرید! ضمناً تمامی دلخوشی بنده و دیگر اعضای تیم ،نظرات و راهنمایی های شماست.
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

18 + یازده =

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز