هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » پرینتر و دستگاه کپی » HP » دانلود درایور پرینتر HP LaserJet P2035 برای ویندوز ۱۰ (۳۲ و ۶۴ بیتی)
دانلود درایور پرینتر HP LaserJet P2035 برای ویندوز ۱۰ (۳۲ و ۶۴ بیتی)

دانلود درایور پرینتر HP LaserJet P2035 برای ویندوز ۱۰ (۳۲ و ۶۴ بیتی)

دانلود درایور پرینتر HP LaserJet P2035 برای ویندوز 10 (32 و 64 بیتی)Reviewed by درایورفا on Jan 8Rating: 4.5درایور پرینتر HP LaserJet P2035درایور پرینتر HP LaserJet P2035

دانلود درایور پرینتر HP LaserJet P2035 برای ویندوز ۱۰ (۳۲ و ۶۴ بیتی)

دانلود درایور HP LaserJet P2035 - درایورفا

معرفی اجمالی پرینتر HP LaserJet P2035

طبق تحلیل و بررسی های تیم فنی درایورفا پرینتر HP LaserJet P2035 ، پرینتری با ابعاد مناسب و کوچک ، لیزری ، چاپ سیاه و سفید ، کیفیت و کارایی بسیار خوب ، مورد انتخاب بسیاری از کاربران جهت استفاده در خانه و محل کار است. این پرینتر از جهات بسیاری محبوب کاربران است.البته قدرت آن برای استفاده در منزل زیاد است و بهتراست در محل کار مورد استفاده قرار بگیرد.

درایور پرینتر P2035

قابلیت های فنی پرینتر HP LaserJet P2035

سرعت ۳۰ برگ در دقیقه و رزولوش ۶۰۰*۶۰۰ مشخصات بسیار خوبی برای پرینتر HP 2035 هستند که در محل کار یا شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله خصوصیات خوب این پرینتر، مقاومت بالای آن است. این پرینتر مجهز به پورت USB 2.0 بوده و صفحه نمایش ندارد ولی انجام تنظیمات آن ساده است. می توان آن را در شبکه به اشتراک گذاشت و این قابلیت حتی برای رایانه های Mac نیز وجود دارد. توان کار  ماهیانه آن نیز تا ۲۰.۰۰۰ برگ در ماه می تواند باشد.

HP P2035

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر HP LaserJet P2035

تمامی مواد مصرفی پرینتر ۲۰۳۵ اچ پی  از جمله برد، فیوزینگ و … در بازار در دسترس هستند. کارتریج این دستگاه مدل ۰۵A بوده و در دو نوع طرح و فابریک در بازار می توان آن را یافت. کارتریج های فابریک آن کمی گران قیمت هستند ولی کارتریج های طرح آن نیز در بازار با قیمت مناسب تر وجود دارند. امکان خرید کارتریج ها از طریق همین سایت نیز امکان پذیر است.

محدوده قیمتی خرید این پرینتر در تاریخ ۹۵/۱۰/۱۸ مابین ۹۵۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. درایورفا فروشگاه های معتبر دارای گارانتی و محبوبیت فنی در این زمینه را به شما جهت خرید پیشنهاد میکند. همچنین در بخش فروشگاه شما میتوانید از اقلام مصرفی مناسب سیستم های اداری خود خریداری نمایید.

در ادامه میتوانید درایور پرینتر HP LaserJet P2035  مختص ویندوز ۱۰ در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی را از درایورفا دانلود بفرمایید.

اشتراک گذاری مطلب

درباره رادمنش :

با سلام ، امیر علی رادمنش هستم ، 5 ساله که در زمینه تعمیرات و فروش دستگاه های اداری فعالیت میکنم. امیدوارم تجارب و مطالب بنده مورد پسند واقع شده باشه. منتظر نظرات شما هستیم...
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

سه × 3 =

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز