بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » پرینتر و دستگاه کپی » HP » دانلود درایور پرینتر hp p1102 ( تمام نسخه های ویندوز )
دانلود درایور پرینتر hp p1102 ( تمام نسخه های ویندوز )

دانلود درایور پرینتر hp p1102 ( تمام نسخه های ویندوز )

پرینتر لیزری Hp  P1102 را بشناسید  + درایور پرینتر hp p1102

HP LaserJet P1102 مدل جدید پرینتر تک رنگ لیزری این شرکت است که توانایی ارایه‌ کیفیت مناسب به همراه سرعت بالا دارد. این پرینتر مناسب استفاده‌های اداری و شرکتی است که به راحتی می‌توان آن را در شبکه به اشتراک گذاشت.

مشخصات فنی پرینتر P1102

ابعاد این پرینتر خیلی جمع و جور بوده و سینی‌های تغذیه‌ی کاغذ نیز می‌توانند موقعی که به آن‌ها نیازی نیست در سر جای خود بسته شوند. سینی جلویی قابلیت جای دادن ۱۵۰ برگ کاغذ را در خود دارد. در قسمت بالای آن نیز سینی دیگری بیرون می‌آید که قابلیت پشتیبانی از ۱۰ برگ کاغذ با ابعاد دیگر را دارد. به گزارش درایورفا پنل بالایی از پلاستیک مشکی مات ساخته شده و این در حالی است که اطراف آن به رنگ براق است. این در حالی است که در قسمت سمت چپ یک کنترل پنل هم دیده می‌شود.

بر روی بدنه‌ی این پرینتر پورت USB 2.0 هم دیده می‌شود. کاور بالایی را که باز کنید به کارتریج دسترسی پیدا می‌کنید. در ضمن این تنها کارتریج این دستگاه است که توانایی پشتیبانی از چاپ ۱۶۰۰ صفحه پیش از تعویض را هم دارد. HP به همراه این پرینتر درایورهای ۳۲ و ۶۴ بیت برای سازگاری با ویندوز XP، Vista، ۷ و OS X 10.4 را نیز فراهم کرده است. همچنین درایور Linux هم بر روی سایت HP برای دانلود وجود دارد.

شرکت HP ادعا می‌کند که این پرینتر توانایی چاپ ۱۸ صفحه در دقیقه را دارد که برای پرینتر لیزری تک رنگ در این رده خیلی خوب است هر چند که به پای سرعت ۳۰ صفحه در دقیقه P2035 نمی‌رسد. تست پرینت ۵ صفحه ای ما ۲۷ ثانیه به طول انجامید که برابر با چیزی در حدود ۱۱.۱ صفحه در دقیقه است. ولی افزایش پرینت‌ها به ۲۰ صفحه باعث شد که بتوانیم به سرعت ۱۵.۸ صفحه در دقیقه برسیم که این چیزی در حدود ۷۵ درصد سرعت ادعایی HP است. در تست ۵ صفحه پرینت متن و گرافیک به سرعت ۱۳ صفحه در دقیقه رسیدیم. اما عکس ۱۵X10 سانتی‌متر بر روی یک صفحه‌ی A4 حدود ۱۳ ثانیه به طول انجامید. این عکس در بالاترین رزولوشن این پرینتر یعنی FastRes 1200 چاپ شد. در کیفیت FastRes 600 این کار ۱۰ ثانیه طول کشید. این سرعت‌ها برای پرینتری در سطح مبتدی خیلی خوب هستند و نسبت به مدل های ML-2525 و ML-1915 شرکت سامسونگ عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد.

صحبت درباره‌ی کیفیت پرینترهای لیزری تک رنگ مدرن کمی سخت است چرا که بسیاری تولید کنندگان در تولیدات خود به کیفیت‌های خیلی خوب و نظیر هم دست یافته اند. متون در فونت های معمولی و استاندارد ۱۰ تا ۱۲ کاملا شارپ و با رنگ مشکی عمیق هستند. این کیفیت برای استفاده هایی که p1102 بدان منظور ساخته شده کاملا کافی است. پرینت رنگ خاکستری هم خیلی خوب انجام می‌گیرد. این برای پرینت تک رنگ گرافیک‌ها کاملا مفید است. حتی چاپ عکس نیز با این پرینتر با کیفیت خوبی صورت می‌گیرد. دست کم بر روی عکس باندهای تاریک و روشن دیده نمی‌شود. این باندها را می‌توان در خروجی پرینترهای لیزری ارزان قیمت تر مشاهده کرد. جزئیات در قسمت های مشکی عکس هم به خوبی دیده می‌شوند. کارتریج های این پرینتر نسبتا گران قیمت هستند.

نتیجه گیری

در آخر باید گفت که HP LaserJet P1102 به عنوان یک پرینتر لیزری تک رنگ سطح مبتدی عملکرد و ویژگی‌های خیلی خوبی را ارایه می‌دهد. جای کمی را بر روی میز اشغال می‌کند و سرعت و کیفیت پرینت خیلی خوبی هم دارد. هرچند که ممکن است هزینه‌ی نگهداری و کارتریج آن کمی بیشتر از رقبا باشد.

شما میتوانید از طریق لینک های ذیل درایور پرینتر hp p1102 را دانلود نمایید.

amoozesh

download-64-bit

download-32-bit

اشتراک گذاری مطلب

درباره مدیریت سایت :

ميلاد هستم به موسیقی ، تکنولوژی ، مقالات علمی ، خودرو ، گرافيك و تحصیل عشق می ورزم. سعی می کنم از وقتم به بهترین شکل استفاده کنم و بی حرکت یک جا نمونم . از سال 1392 در زمینه تعمیرات و راه اندازی سیستم های اداری فعالیت میکنم.تارنماي درایورفا رو با توجه به درخواست بالای مشتریان در جهت دریافت برنامه های راه اندازی دستگاه های خریداری شده تاسیس کردم تا کمک کوچیکی به آنها و کسانی که در این عرصه فعالیت میکنن،کرده باشيم. امیدوارم از مطالبی که توسط بنده منتشر می شه،لذت ببرید! ضمناً تمامی دلخوشی بنده و دیگر اعضای تیم ،نظرات و راهنمایی های شماست.

تاکنون 19 نظر ثبت شده است.

  1. سلام
    سایت hp باز نمی شد و cd هم روی win 10 باز نمی شد از سایت خوب شما استفاده کردم و بسیار سپاسگزارم.

  2. مهندس ممنون واقع عالی بود

  3. با سلام
    سایت شما بسیار عالیست…

  4. با سلام
    یه سوال داشتم، موقع نصب رمز میخواد، توضیح لطفا

    • با سلام
      به جهت مهم بودن زمان کاربران درایورفا بر روی هیچ یک از فایل های درایورفا پسورد قرار داده نشده .
      موفق باشید

  5. سلام , من از سایت شما استفاده کردم و بسیار راضی هستم , متشکرم

  6. خیلی ممنونم عالیییییییی بود

  7. سلام. وقت بخیر
    درایور پرینتر hp laserjet p1102 برای ویندوز ۲۰۰۰ هست؟

  8. ممنون عالی بود

  9. با سلام مگه مرض دارین فایل ۱۴۳ مگابایتی رو میزارین که پسورد میخواد ولی پسوردش رو نمیزارین؟

  10. افتضاح بود.
    اصلا فایلی که خودش و زیپش هر دو ۱۴۳ مگابایت هست چرا زیپ میکنین که پسورد بخواد؟

    • با سلام و وقت بخیر
      دوست عزیز هر دو فایل از سرورهای وبسایت hp دانلود میشه. میتونید اعتراض خودتون رو به شرکت HP به صورت ویس ، تصویر ، نامه نگاری و یا هر گونه راه دیگه ای ارسال کنید!!
      ۱-۸۰۰-hp-direct (800-473-4732)

  11. سلام مرسی خیلی ممنون سایت خیلی خوبی دارید چون برنامه چاپگر ها اپدیت شده سی دی ها نصب نمیشن بخاطر همین باید دانلود کنیم

  12. با سلام من برای دانلود نرم افزار پرینتر hp1102 کلیک کردم ولی به من ۱۱۰۰ داده در نتیجه من به هدفم نرسیدم ممن ون میشم راهنمایی کنید

  13. سلام درایور پرینتر تا ۱۰۷ مگ دانلود شد و بعد متوقف شد لطفا بفرمایید چکاری باید انجام بدم؟

    • با سلام
      سعی ما بر آن بوده که از سرور های داخلی برای ارتقا سرعت دانلود استفاده شود. مورد درخواستی بررسی شد و مشکلی نبود. لطفا مجدد دانلود کنید .
      با تشکر

  14. برای پرینتر سامسونگ sxc4623f درایو نصب رو لطف کنید

  15. سلام
    میشه رااهنماییم کنین که چرا وقتی روی دانلودکلیک میکنم میگهserver not found?

  16. سلام من هرچی میزنم نمیشه دانلود کنم درایور۱۱۰۲ اچ پی رو لطفا کمک کنید

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

بیست − 12 =

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز